vrijdag 23 januari 2009

Empire State Building

Gisteravond was ik bezig met een lay-out voor een wedstrijd maar dat wilde niet echt vlotten. Op de een of andere manier staat het me niet zo aan en heb ik het maar eerst es weer weggelegd. Ik had wel zin om te scrappen en heb toen deze lo gemaakt. De foto was ik een hele poos kwijt, heb me rot gezocht toen ik met het New Yorkalbum bezig was en toen ik op zolder aan het opruimen was vond ik 'm terug in een tas, die ik niet meer gebruik en die ik toen mee had genomen naar een workshop bij Mathilde. Blij dat ie terug is.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi Margreet, er is ontzettend veel op te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margreet wat een supergave lo is dit zeg,leuk met als die frutsels erop,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen