zondag 12 april 2009

60 jarig huwelijksfeest

Eergisteren nog een layout gemaakt voor bij de layout dressup. Ik heb voor beide layouts de sketches gebruikt van het forum van een online crop. Het papier is van October Afternoon:


Afgelopen dinsdag waren mijn schoonouders 60 jaar getrouwd. Dat is niet niks he? We zijn praktisch de hele dag bij hun geweest en 's middags kwam de burgemeester met zijn vrouw op bezoek. Hij is ook een poosje burgemeester geweest in de gemeente waar ik werk, dus ik ken hem wel persoonlijk maar voor de rest van de familie was het toch wel een beetje een happening. Natuurlijk moesten ze even op de foto:


In mijn schoonfamilie zijn ze met vier generaties: oma Grietje, dochter Ria, kleindochter Margriet en achterkleindochter Demi. Ook dat heb ik even voor het nageslacht vastgelegd:


Verder heb ik nog een foto gemaakt van opa en oma met hun twee kinderen, dochter Ria en zoon Jurjen Jan (mijn man):


En nog een foto met hun vier kleinkinderen, in leeftijd varierend van achter in de dertig tot 8 jaar, Margriet, Demi, Kevin en Yvonne:


Zo, opa en oma weer blij met de nieuwe foto's en ik heb weer wat om te scrappen!!!
Bedankt voor het kijken op mijn blog. Vrolijk Pasen!!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat een superdag moet dat voor hen zijn geweest zeg, Je hebt er hele mooie foto's van gemaakt.

    Scrapze. Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's.
    En zo bekent ook voor mij,hihi.Hoop dat het een gezellige dag was.Gr Anja.

    BeantwoordenVerwijderen