maandag 14 september 2009

Noordelijke meet

Afgelopen zaterdag was er een meet voor de noorderlingen van het scrapbookforum bij Marjan in Emmen. Zoals gewoonlijk was het weer heel gezellig. We zijn eerst naar Pipoos geweest:


Pipoos had vanwege het 10-jarig bestaan van de winkel Frences en Eline Pellinkhof uitgenodigd om demonstraties te geven. Uiteraard moesten wij even met beide dames op de foto:


Daarna lekker gelunched en tegen half 3 eindelijk begonnen met scrappen:


Ik ben begonnen met een miniboekje over onze vakantie in Kroatie de afgelopen zomer. Ik heb maar een paar bladzijden kunnen doen maar die zal ik zo snel mogelijk even op de foto zetten om te laten zien.
Gisteren ben ik nog weer verder gegaan met mijn art journal. Ik heb 'm bijna af en dan zal ik die hier ook showen. Vandaag ben ik niet zo lekker, ook niet echt ziek, maar ik heb tot nu toe geen zin om iets te doen. Er moet helaas wel eten op tafel komen dus ik ga toch maar es aardappelen schillen.......
Tot de volgende keer!
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten