woensdag 31 maart 2010

Productie van het scrapweekend in Alphen.

Het afgelopen weekend ben ik met een aantal meiden van het scrapbookforum op scrapweekend geweest. Het was weer beregezellig en ik kijk al uit naar de volgende keer. Behalve lachen, gieren, brullen heb ik ook nog vrij veel gescrapt. Dit is mijn productie, ik heb maar liefst 11 lo's gemaakt. Knap he?
Deze heb ik gelift, ik weet alleen niet meer van wie.






















Ook heb ik nog een miniboekje afgemaakt, ongeveer de helft moest nog, maar die moet ik nog met de BIA in elkaar zetten dus die show ik later nog.
Ik heb helaas geen foto's gemaakt van het scrapweekend, was zo druk bezig, maar misschien krijg ik die nog.
Dames die mee waren, harstikke bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende keer!!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten