donderdag 24 maart 2011

Secret scraplift 18 SBF

Hehe, ik ben er nog hoor!!Ik heb een poosje niets gepost maar ik ben wel druk aan het scrappen. Ik kan het nog niet laten zien want het is voor sketchabilities. Ook ben ik druk bezig met atctjes voor het SNN forum voor een swap, die kan ik nog niet laten zien.
Wat ik wel kan showen is de uitwerking van de secret scraplift van het SBF. Op het forum wordt een lay-out door Hanny naar de eersten van de groepjes gestuurd om te liften. Zij heeft deze lo zelf gemaakt:



Dit is mijn uitwerking, ik zat in het groepje van de exacte lifters:


Laat je me weten wat je ervan vindt? Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Just to let you know that I'm still here. I'm busy scrapping for sketchabilities but can't show anything yet. I'm also into ATC's right now but they are meant for a swap and I can't show them either. But what I can show is the lay-out I made for the secret scraplift at SBF. A member of the forum creates a lay-out and sends it to several groups of girls. The first of the group lifts the lay-out and sends hers to the next of the group and so on.
Above you can see what I made of the original lay-out. Please let me know if you like it. Thanks for your visit and till next time!



Photobucket

6 opmerkingen:

  1. Wow Margreet wat lijkt ie goed joh. Echt leuk om te doen he....... Mooie lo heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jij hebt weer super LO's gemaakt de laatste tijd. Ik heb het pien album
    Al wel af. Ik moet alleen nog even een passend album kopen of maken.
    Wel flink uitgebreid. Heb er een kleine 50 foto's extra in verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een super mooie hippe layout!Ziet er echt heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende layout heb je ervan gemaakt en de titel zo super. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heel erg mooi is die geworden.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van jou is ook zo mooi geworden en het is ook zo leuk en gaaf om mee te doen aan de ssl.

    BeantwoordenVerwijderen