vrijdag 15 april 2011

Love old buildings

Hier nog een lay-out die ik heb gemaakt met de laatste stukjes Twig van Little Yellow Bicycle. Zulk mooi papier!! heb mijn nieuwe stans hanging sign van Tim Holtz eindelijk gebruikt. De rondjes zijn met 3d verf gemaakt. De blaadjes zijn uit een vel van Twig geknipt. De tickets zijn van een oude lijn, het hartje komt bij de Action vandaan. Er zat een wasknijper aan vast maar die heb ik er af gesloopt. Zo hebben ze ook vogeltjes. Staat ook erg leuk op een lay-out.
Het kant, de bloemen, het papier en de tickets zijn allemaal van Creabest Scrapbooking.


Vanmiddag is het dan zover, mijn eerste reveal als desigteamlid bij Sketchabilities. Nieuw is dat er nu een gallery is waar jij ook kunt posten. Je moet je dan wel even aanmelden natuurlijk. Dan maak je gelijk kans om de volgende gastdesigner te worden!! Is dat niet cool? Ook kun je vanaf nu een readers request doen. Wat wil je graag zien op onze lay-outs? Vintage of strak, kant, lint, knoopjes, zeg het maar. Uit alle opmerkingen kiezen wij iets uit en gaan dat dan verwerken voor de volgende reveal! Dus kom je vanmiddag nog even terug bij mij, dan kun je ook de uitwerkingen van de andere dt-leden zien. Tot vanmiddag!!


Photobucket

1 opmerking:

  1. OOH gaaf Margreet, enne ik kom nog even weer hoor.
    Maar hoe kun je nu engels bij je eigen op je blog krijgen.lukt mij niet?
    Nou zie je later.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen