zaterdag 14 mei 2011

Be mine

Gistermorgen was ik lekker alleen thuis, man naar het werk, Kevin in Spanje op schoolreis en Yvonne bij de Koningin op bezoek op haar school. Dus ik lekker ongestoord aan de scrap. Ik zag sketch 155 van Creative Scrappers voorbij komen en die vond ik zo mooi. Dus op zoek naar een foto en bijpassend papier. En dit is het geworden, vind je het wat?
Yesterday morning I had time to play with sketch 155 from Creative Scrappers while DH was working, Kevin was in Spain from school and Yvonne visited the Queen at her school. So I came up with this, do you like it?


Morgenmiddag om half 3 is het weer revealtime bij Sketchabilities. Kom je dan nog even terug om te kijken wat ik heb gemaakt deze keer? Vergeet niet je eigen uitwerking te posten in de gallery. Dan maak je nl. kans om de volgende guestdesigner te worden bij Sketchabilities!!
Tomorrow is revealtime again at Sketchabilities. Please come back to see my take on the beautiful sketch Karan made. Don't forget to upload your creation to the gallery and take a chance on becoming the next guest designer at Sketchabilities!!



Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke layout met veel details. De baljurken met de boa's vind ik echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf zeg,
    Enne die jurkjes schitterend!!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of ik het wat vind?? Ik vind hem geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen