vrijdag 9 december 2011

Een paar tags

Pin It

Vinden jullie ze ook zo mooi, die twelve tags for Christmas van Tim Holtz? Ik wel en ik ben dan ook druk bezig om ze te maken. Ik heb er nu drie af. Het is altijd weer een sport om ze maken met de spullen die je hebt, echt een zoekplaatje soms hoe je iets moet oplossen als je het niet in huis hebt. Maar deze drie zijn gelukt in ieder geval. De ene met de kerstballen is meer een kaart geworden. Het is zo'n gave techniek met de alcohol inkt en de archival inkt.
Dit is tag nr. 2, hier kun je zien hoe Tim 'm maakte:


Dit is tag nr. 4, kijk hier voor instructies van Tim:


Voor tag nr. 5 heb ik de techniek gebruikt die hier wordt uitgelegd:


En een kaart zoals Tim die ook maakte:


Ik heb toch maar wat spullen besteld, gewoon omdat het zo leuk is om te doen. Dus ik ga dit weekend gauw weer verder met de rest van de tags.

Fijn weekend allemaal!

Do you like the twelve tags of Christmas from Tim Holtz as much as I do? Here are my tags so far.
Have a nice weekend!


Photobucket

1 opmerking:

  1. Wow!!!!
    Wat zijn die leuk zeg.Enne wat ook een werk? e lo-tje is ook erg mooi geworden.
    Ik ga vandaag gauw weer aan de freubel,moet nog kaarten maken en ngo verder met mijn boekjes.Dus denk dat ik nog wel even bezig ben.En hoe was de kerstmarkt in Oberhausen?

    Groetjes fijn weekend Anja

    BeantwoordenVerwijderen