vrijdag 27 april 2012

Hello Sunshine

Pin It
In mijn dt-pakket zat ook papier van Glitz Design. Helemaal mijn ding!! Deze foto's die gemaakt zijn tijdens een fotoshoot van Yvonne met haar vriendinnen passen er perfect bij. Glitz Design heeft ook altijd van die mooie stickers, diecuts en stempels erbij. Voor deze layout heb ik een labelsticker verknipt, dat doe ik niet gauw, vind ik altijd erg om te doen maar de label paste niet op de layout en de woorden wilde ik wel gebruiken. Zo'n taartrandje blijft ook altijd leuk iets mee te doen he? Ik heb hier sketch 66 van Sketchabilities gebruikt als inspiratie.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier van Glitz Design, Pretty in pink, de vellen: ledger, music en polka;
- cardstock stickers van Glitz Design;
- zwart kant van Prima;
- wood tickets van Prima;
- beige kant;
- prima flowers innoscence collection
- stans caged bird van Tim Holtz
- parels van Prima, overblijfsel van prima workshop

Fijn weekend allemaal en veel plezier op Koninginnedag. Ik ben lekker een weekje vrij om de meubels verder te verven en de tuin een beetje te fatsoeneren. En natuurlijk tussendoor wat te scrappen hoop ik. Verder hoop ik dat het een beetje mooi weer wordt want ik wil nu ook eindelijk wel es even buiten zitten. Geniet lekker van het lang weekend!! Photobucket

1 opmerking:

  1. Ik heb het papier ook in mijn pakket zitten, het is inderdaad mooi! Mooie LO en wat mooie foto's van Yvonne!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen