dinsdag 4 december 2012

Uitdaging scrapbookforum

Pin It Op het scrapbookforum zijn we begonnen met uitdagingen. Omdat ik altijd vrij druk scrap kreeg ik als uitdaging om een clean and simple layout te maken. Hmmm, dat is wel een uitdaging voor mij ja. Maar het is gelukt en ik vond het nog leuk om te doen ook. Hier is ie dan:

En wat vinden jullie ervan? Ik heb er nog zo een gemaakt en die show ik morgen.

At the scrapbookforum I received a challenge to create a simple and clean layout because usually my layouts are a kind of messy with lots of embellishments and flowers. I had to think about it for a while but once I got started it turned out fine I guess. What do you think? I made another one like this. I will show it tomorrow.

Photobucket

3 opmerkingen:

  1. It may be simple, but the well-chosen details make it stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrr wat een gave LO, wowwww die pijlen wat een fonds!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is mooi geworden Margreet!!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen