woensdag 20 maart 2013

Model

Pin It Zo, ik ben weer terug van weggeweest. Het afgelopen weekend was ik op het supergezellig scrapweekend van het SBF. We waren in Bennekom, mooie locatie maar wel koud de eerste dag. We hebben allemaal flink gewerkt, ik heb iets van 6 layouts en de basis voor 2 miniboekjes gemaakt. De eerste die ik wil laten zien is deze. Ik wil deze laten meedoen met de challenge bij Scrap friends. Als je dit blog nog niet kent dan moet je echt es gaan kijken. Ze hebben supergave sketches en de layouts die de dt leden maken zijn echt geweldig mooi!


De rest van de week laat ik de andere layouts zien, dus kom je nog es terug?

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Marvelous, what a web site it is! This web site gives valuable information to
    us, keep it up.
    See this: kliknij, http://www.
    homepuzz.com/olapatola

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fab take on our Scrap Friends sketch - I especially like that black & white washi tape - yum!!! Thanks for playing along! Nice to see you at SF:):):)

    BeantwoordenVerwijderen