maandag 13 mei 2013

Nieuwe layouts voor de winkel van Creabest Scrapbooking

Pin It Afgelopen vrijdag heb ik weer lekker met Meris en Marjan zitten scrappen bij Creabest Scrapbooking in Ommen. Er waren nieuwe lijnen binnengekomen en daar moesten voorbeelden van gemaakt worden. Nou, dat is geen enkel probleem natuurlijk.

Ik ben aan de slag gegaan met de lijn Secret Garden van Graphic 45.


Als achtergrondvel heb ik een druk vel gebruikt en sommige delen met een 3d effect opgeplakt, bv. het hekje en sommige bloemen. Ook het lint met de sleutel is in 3d uitgevoerd. De foto heb ik uitgeknipt zodat het net lijkt of Yvonne echt tussen de bloemen staat. Verder nog wat bloemetjes, miniroosjes, toegevoegd en dan is de layout eigenlijk al klaar.
Morgen show ik de andere layout die ik heb gemaakt.
Fijne avond

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten