donderdag 17 juli 2008

Vakantie!!!!

Nog 1 morgen werken en dan heb ik eindelijk vakantie!!!! Drie weken terug had ik er helemaal nog geen last van maar nu het in zicht komt heb ik helemaal geen zin meer om te werken en wil ik naar Italie. Ben al de hele week bezig het huis een beetje schoon en opgeruimd te krijgen, kleren te wassen en drogen, spullen bijelkaar zoeken etc. De meeste kleren zijn inmiddels ingepakt, de laatste wasjes draaien nu en de rest ligt zover klaar om ingepakt te worden. Op het werk heb ik mijn instructies achtergelaten, dus dat moet helemaal goed komen. Zaterdagochtend vroeg vertrekken we dan naar Italie, naar Talamone, een stadje dat ligt tussen Pisa en Rome. Ik hoop beide steden te kunnen bezoeken en ook het eiland Elba staat op mijn verlanglijstje. We zien het wel. Als het heel warm is is het zwembad ook heel lekker!!!
Dit is dus mijn laatste berichtje voorlopig. Begin augustus zijn we weer terug.
Oja, afgelopen woensdag was er nog een online crop. Ik heb toch maar meegedaan ondanks de vakantiestress. De kids waren lekker buiten aan het spelen.
Dit is mijn uitwerking van de sketch, de sketch plaats ik later nog wel es. Ik heb nog een zwart randje op het aquablauwe vel getekend:

1 opmerking:

  1. Een hele fijne vakantie Margreet!! Je LO is zoals gewoonlijk erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen