woensdag 13 augustus 2008

Online crop 13 augustus

Toen ik vanmorgen op zolder was om een scrapplek te creeren en de scrapspullen op te ruimen kreeg ik zo'n zin om te gaan scrappen en dat heb ik dan ook gedaan. Er zijn de laatste weken zulke mooie sketches geplaatst op het forum en die komen nu heel goed van pas. Het voelt wel lekker om nu de eerste spread van de vakantiefoto's klaar te hebben. Het begin is er.......



Vanavond was er weer een online crop op het scrapbookforum. Dit was de sketch die we gingen maken:



Deze foto's vind ik zo mooi, die wilde ik gewoon gaan scrappen en dit is het papier wat er het beste bij paste, het zat in het prijzenpakket dat ik heb gewonnen met de wedstrijd om het scrapkampioenschap van www.creabest.nl:

1 opmerking:

  1. Echt heel mooie LO's Margreet. Je hebt de smaak weer helemaal te pakken hè?!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen