zaterdag 21 februari 2009

Mooi stukje

Ik zit net even bij bloglines mijn favoblogs te bekijken en kom ik dit stukje tegen. Moest ik toch wel erg om lachen........zie het zo voor me.

Man driving down road.
Woman driving up same road.
They pass each other.
The woman yells out the window, PIG!
Man yells out window, BITCH!

Man rounds next curve.
Man crashes into a HUGE PIG in middle of road and dies.

If men would just listen.........

Gisteren was ik negatieven aan het scannen en vond nog deze foto, wist niet meer dat die er was.



Ik moet toch es mijn oude foto albums nakijken, misschien zit er meer moois tussen waarvan ik het bestaan vergeten was........

1 opmerking:

  1. Hoi Margreet... ik doe even weer een rondje blogs :-D wat een geweldige verhaaltje over Men & women hahah!!!
    Die scraplift vind ik ook erg leuk trouwens!!!
    Succes met je oude foto's inscannen.

    Roelien

    BeantwoordenVerwijderen