donderdag 12 februari 2009

Online crop

Gisteravond was er weer een online sketch op het scrapbookforum en alhoewel het voor mij altijd lastig is om mee te doen omdat ik dan net de kids naar bed moet brengen is het mij deze keer toch gelukt tussen de bedrijven door. We kregen een prachtige sketch voorgeschoteld en uit Amerika had ik prachtig papier binnengekregen van october afternoon, dus dat heb ik direct maar gebruikt. Het zijn nog foto's van de zomervakantie van vorig jaar, ja daar liggen nog een aantal van om nog gescrapt te worden. Ik had wel moeite om de juiste kleur cardstock erbij te vinden bij lamplicht maar nu bij daglicht zie ik dat het toch aardig dicht bijelkaar komt. De foto van de lo is gisteravond genomen en niet echt geweldig.

De sketch:


Mijn uitwerking:

3 opmerkingen:

  1. WAT EEN SUPERLEUKE LO MARGREET. EN DAT PAPIER IS IDD ERG MOOI.
    GROETJES WENDY

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is hij Margreet. Vind dat papier ook zo leuk!!!

    Ga je je aankopen ook nog showen trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen