dinsdag 31 maart 2009

Nog een aantal lay-outs gemaakt tijdens het weekend

Hier zijn dan de lay-outs die ik afgelopen weekend ook nog heb gemaakt omdat het papier voor het boekje op was. Ik heb meestal papier van October Afternoon gebruikt. Daar ben ik nl. helemaal weg van en pak haast niets anders meer. De bovenste lo hebben we allemaal gemaakt. Op het forum hebben we gestemd op een aantal lay-outs om te gaan liften tijdens het weekend en dat is uiteindelijk deze geworden. Het was zo leuk om te zien wat iedereen er van gemaakt heeft. Toen ze klaar waren hebben we allemaal neergelegd om te bekijken. De mooiste won een prijsje en dat was de lo van Frences. Nog gefeliciteerd meid!!



En nog een aantal andere lay-outs:







1 opmerking:

  1. Ik heb ze van dichtbij mogen bewonderen en dan zijn ze nog veel mooier dan op de foto. Ik vind ze top!!

    BeantwoordenVerwijderen