maandag 30 maart 2009

Zo, ik ben er weer. Het was supergezellig met alle dames van het forum. We hebben veel gescrapt en gelachen, heerlijk gegeten en weinig slaap gehad. De volgende keer ga ik zeer zeker weer mee. Ik vond het heel erg leuk om nog meer dames van het forum in echt te zien en een beetje beter te leren kennen. De accomodatie was super al zou er wel een douche bij mogen komen van mij maar voor de rest was het heel erg netjes en ruim. De bedden op de slaapzaal waren niet zo geweldig maar gelukkig lagen er nog extra matrassen en die paar uurtjes dat ik wel in bed lag heb ik wel heerlijk geslapen!!!
Ik was begonnen met dit boekje van Yvonne's feestje maar al gauw raakte het papier op. Sommige dames hebben nog gekeken bij de scrapbookwinkel in Heesch of er nog papier lag maar helaas.........Dat wordt zoeken op internet. Of weet iemand toevallig waar dit papier nog te koop is? Het is van Cosmo Cricket, be good en Gretel. Elke tip is welkom. Ik heb al wel een site in Amerika gevonden maar dan ben ik 27 dollar kwijt aan verzendkosten.........



















De rest van de werkstukken post ik straks even, ik breng eerst even Yvonne naar bed.

1 opmerking:

  1. Prachtig boekje Margreet! De foto's overlappen elkaar hier op het blog, heb jij dat ook?
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen