maandag 1 juni 2009

And the winner is..............

Vanochtend vroeg, voordat ze de deur uit zouden vliegen om te gaan spelen heb ik ze voor de pc gezet om een keuze te maken welke ze de mooiste vonden.



En toen ik beneden kwam van het douchen hadden ze hun keuze gemaakt. Ze konden het niet eens worden en dus moest er geloot worden. Yvonne vond die van Bianca het mooist en Kevin die van Sandra. Persoonlijk vind ik door het kleurgebruik die van Renate en Wennie het mooist, met een voorkeur voor die van Wennie. Maar de kids mochten kiezen dus werd het lootjes trekken...........



Gefeliciteerd meid met ws. je eerste scrapprijs!!!! Mail me je adres even dan stuur ik het naar je op.



Allemaal bedankt voor het meedoen, ik vond het super dat er zoveel inzendingen waren en stuk voor stuk heel erg mooi gedaan. Ik hoop dat jullie een volgende keer weer meedoen!!
Fijne pinksterdag nog vandaag!!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten