zaterdag 24 oktober 2009

Nog 2 lootjes voor mijn Egyptealbum

Deze twee lootjes heb ik de afgelopen dagen nog gemaakt. De inspiratie was een beetje weg dus ik denk dat ik ook eerst maar es andere foto's ga scrappen. Ik heb het wel een beetje gehad met de Egyptefoto's voor nu. Maar ja, als ik ergens mee bezig ben moet het ook af he? That's me! De komende 2 weken ga ik spulletjes bijelkaar zoeken voor het scrapweekend want eigenlijk wil ik niet weer alles meenemen maar pakketjes maken. Sowieso ga ik verder met het miniboekje over de vakantie en dan tussendoor even een gewoon lootje maken denk ik.
Het papier dat ik hier gebruikt heb is nog steeds van Basic Grey, Marrakech.



Bedankt weer voor het kijken en een fijne zaterdag nog. Wij gaan straks op kraamvisite.
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten