vrijdag 16 oktober 2009

Van Ilonka kreeg ik deze award:


Dank je wel hoor!! Ik vind het heel erg leuk. Nu moet ik 'm doorgeven aan 5 mensen en 10 dingen over mezelf vertellen.
1. Ik geef veel te veel geld uit aan scrapspullen. Daarom heb ik me nu een koopverbod opgelegd tot alle papier op is.
2. Door het scrappen besteed ik eigenlijk te weinig tijd aan mijn kinderen. Ik probeer hier wel een gulden middenweg in te vinden.
3. Mijn hele leven lang tob ik al met mijn gewicht. Ik ben nu op een leeftijd dat uiterlijk minder belangrijk en gezondheid veel belangrijker wordt. Dus niet zoveel meer snoepen.
4. Ik vind het heel erg leuk om alle berichtjes op mijn blog te lezen. Toch een waardering voor mijn creaties.
5. Ik zit ook heel graag te computeren om alle creaties op verschillende blogs te bewonderen en natuurlijk de berichtjes op het Scrapbookforum te lezen en te beantwoorden.
Poeh, ik vind dit wel lastig, ben niet gewend om zoveel over mezelf te vertellen.
6. Ik vind mijn werk heel erg leuk om te doen, dat is ook wel es anders geweest.Maar nu de kinderen groter zijn vind ik het niet zo erg meer om weg te moeten gaan. En we hebben als collega's een hele goeie band en delen lief en leed met elkaar.
7. Ik vind het fijn om in mooie kleding te lopen. Ik heb een favoriete winkel waar ik graag kom en geef daar ook wel es teveel geld uit.
8. Mijn familie is belangrijk voor me. Ik probeer ze dan ook zoveel mogelijk te bezoeken.
Pff nog 2 dingen. Wat moet ik nu nog zeggen? Nog even diep graven.........
9. Ik ga graag op vakantie naar zoveel mogelijk verschillende landen. Ik vind het leuk om te zien hoe de mensen daar leven en hoe de natuur is.
En de laatste:
10. eeeeehm...........Ik kan niet zo goed tegen drukte. De kans bestaat dat ik dan zomaar dichtklap en dan komt er haast niets meer uit mijn mond en wil ik het liefst zo snel mogelijk weg. Wel lastig eigenlijk maar ik weet niet wat ik er aan moet doen.

Nou, dat waren 10 eerlijke dingen over mijzelf. Nu nog 5 mensen aan wie ik de award doorgeef.
Dat zullen dan zijn: Wendy, Inge, Anja, Joke, Alma en Karin.
Dames, veel plezier met de award. Jullie hebben 'm verdiend.

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer!!
Photobucket

1 opmerking:

  1. He wat een stoere Award. Ben ik de wendy want dan ga ik hem snel weer uiitdelen???

    Groetjes Scrapwendy..

    BeantwoordenVerwijderen