vrijdag 6 november 2009

Scrapweekend!!!

Zo, de spullen zijn ingepakt en de tassen staan klaar. Om half 6 ongeveer komt Anja hier naar toe en dan vertrekken we samen naar Midlaren voor een scrapweekendje met de dames van het scrapbookforum. Ik heb er erg veel zin in, lekker een heel weekend scrappen en beppen!!! Heb wel veel spulletjes meegenomen terwijl ik dat niet van plan was maar ja, ik kan zo slecht iets beginnen als ik niet alles om me heen heb. Pakketjes maken lukt me nog steeds niet. Ik wil verder gaan met het vakantieboekje over Kroatie maar ik wil ook tussendoor een lay-out kunnen maken als ik het boekje even zat ben. En we gaan natuurlijk nog allemaal samen een lay-out liften die we van te voren hebben uitgekozen. Berthine neemt haar winkeltje Creabest mee, dus dat komt ook weer helemaal goed!!! Heb twee euro muntstukken gespaard om leuke spulletjes bij Berthine te kunnen kopen. Straks even gauw eten maken voor de thuisblijvers, chili con carne wordt het want Carla spaart de deksels van blikken en dan kan ik nog gauw even een voor haar meenemen. Jippie, over een uur of 4 ben ik al in Midlaren!!!
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend met net zoveel lol als wij en tot maandag!!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten