dinsdag 10 november 2009

Spannend nieuwtje.........

Ik heb nog een nieuwtje te vertellen. Berthine van de scrapwinkel Creabest heeft me tijdens het afgelopen weekend gevraagd of ik het designteam wil komen versterken van 1 januari a.s.
Hoe cool is dat?? Ik heb natuurlijk ja gezegd, want daarover hoef ik helemaal niet na te denken. Wat een eer om zo maar voor een designteam te worden gevraagd!! Ik kon wel een gat in de lucht springen maar was tegelijkertijd ook helemaal beduusd. Dus binnenkort zien jullie mijn werken in de galerij van de webwinkel staan. Is dat cool of is dat cool????

Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Nou dat is idd cool,helemaal geweldig Margreet.Gefeliciteerd,echt toppie.Ben benwd wat je allemaal gaat maken.Gr Anja,ik kom weer een beetje tot leven;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je dt plek. Superleuk. Maak maar veel mooie dingen dan zien we ze wel verschijnen.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel cool Margeet en ik wens je veel succes,maar dat heb je eigenlijk niet nodig,want je bent een top scrapster,dus ik wens je veel plezier als dt member,fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's gewoon super cool! Gefeliciteerd meid! Dat gaat helemaal goed komen met die mooie creaties die jij altijd maakt!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen