zaterdag 20 november 2010

December Daily



Ben begonnen met een december daily. Hierin ga ik van de hele maand december bijhouden wat we allemaal doen en meemaken en dan per dag een foto met bijschrift inplakken. Aan het eind van de maand heb je dan een mooie herinnering aan die drukke, maar o zo gezellige decembermaand. Leuk om over een aantal jaren nog es terug te kunnen kijken. Hieronder een close-upje:



Ik ben helemaal blij want ik vond in een doos met kerstscrapspullen nog twee!! volle pakken van het mooie kerstpapier van Cosmo Cricket!! Die ga ik dus gebruiken voor de december daily. De kerstkaarten, waarmee ik al was begonnen, moeten maar even wachten.

Straks ga ik nog even met Yvonne winkelen want ze heeft maar 1 spijkerbroek meer en dat is toch wel erg onhandig.
Jullie allemaal een fijn weekend en graag tot de volgende keer.

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Ja ik vind idt zo leuk,Dat ik ook zo papier op ga zoeken en ook mee ga doen.Maarre ga je nou direkt van elke dag een lootje maken of hoe doe je dat???
    Gr mij Anja;o)fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk december Daily Margreet.
    Groejtes Els

    BeantwoordenVerwijderen