woensdag 24 november 2010

Winterse en kerstlay-out





Deze twee lay-outs heb ik gemaakt met het prachtige papier van Basic Grey - Jovial, dat in mijn dt-pakket van Creabest zat. Ik heb er een winterse en een kerstlay-out van gemaakt om te laten zien dat het niet alleen voor kerst gebruikt hoeft te worden. De hekjes zijn uitgesneden met de Silhouette en de sneeuw heb ik aangebracht met de sneeuwmarker, sneeuw uit een stift. Geweldig spul en lekker makkelijk hanteerbaar!!

Ik was bezig met kerstkaarten maken maar heb ze even aan de kant gelegd om een december daily te gaan maken. En ik ben al bij blz. 15, bijna op de helft dus. Omdat het niet zo'n supergroot boek wordt zijn de basisblz. snel klaar en kan ik zo een paar per avond maken, al valt het niet mee om steeds weer een nieuwe indeling te bedenken voor al die blz. Maar het wordt vast wel wat.

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer!!

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Prachtige lo's Margreet en dat hekje is schitterend. Trouwens die sneeuwpoppen vind ik ook heel leuk.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super layouts zijn het Margreet. Heel leuk om het kerstpapier zo gebruikt te zien worden. Past super! en de hekjes op de tweede lo zijn gaaf!!! Ben er helemaal weg van.
    Lieve groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen