donderdag 7 juli 2011

Miniboekje le cirque van Graphic 45

Mijn prijsje van Graphic 45 kwam deze week met de post en ik kon het natuurlijk niet laten om er direct mee aan de slag te gaan. Het was 1 uur 's nachts toen het af was en ik moest de volgende morgen om half 7 weer eruit. Pfff, maar ja, mijn eigen schuld toch!! Het was een workshop pakket met beschrijving. Ik wil 'm nog wel een beetje verder aankleden en er moeten nog foto's in natuurlijk. Hoe vind je 'm????
















The prize I won at Graphic 45 arrived this week and of course I couldn't wait to play with it. I made this mini album. I want to decorate it some more and of course add pictures. Do you like it??

Have a nice day/evening!

Photobucket

4 opmerkingen:

  1. I love it......wow great prize top play with..it will be so awesome when you add some photos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je vertelde er net over in de Simpel scrappen dus natuurlijk ff spieken!
    heel erg leuk geworden! en wat gaaf die kleine extra flapjes die je ook kunt openen.
    groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this one !!! great creation!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very beautiful project and very stylish!

    BeantwoordenVerwijderen