zaterdag 30 juli 2011

Revealtime at sketchabilities again!!!

Het is weer de dertigste van de maand en dus revealtime bij Sketchabilities. Deze keer mochten we werken met deze mooie sketch:
It's the end of the month again and that means revealtime at Sketchabilities again! This time we got to play with this beautiful sketch:


Voor deze layout gebruikte ik restjes van October Afternoon, Thrift shop en foto's van onze vakantie in Kroatie. Het geel op de foto's past precies bij het gele papier van de achtergrond.
For this layout I used October Afternoon, Thrift shop and photo's of our holiday in Croatia last year. The yellow on the pictures matches the yellow of the paper exactly.


Kijk gauw op het blog van sketchabilities voor de uitwerking van de rest van het dt team! En wil je meedoen upload dan je uitwerking bij Mr. Linky voor de deadline.
Now hop on over to the blog for the rest of the layouts the dt team made. If you want to join then upload your creation to Mr. Linky before the deadline! Have fun!!
Ik zit een beetje in de lappenmand omdat ik van de keldertrap gedonderd ben op mijn werk. Overal blauwe plekken en schrammen en een dikke bult op mijn voorhoofd omdat ik met mijn hoofd op de vloer terechtkwam. Alle spieren doen zeer op het moment en ik ga het dan ook lekker rustig aan doen dit weekend. Gelukkig heb ik niets gebroken zo vlak voor de vakantie.
I had a little accident at work last Thursday. I tumbled off the stairs in the basement and now I have a nice bumb on my forehead and lost of bruises and scratches everywhere but at least I didn't break anything with the holidays coming up soon. I'm gonna relax for a few days and all will be well again soon I think.

Thanks for your visit and have a happy weekend!! Till next time!


Photobucket

5 opmerkingen:

  1. I LOVE LOVE LOVE your lo, you rocked this sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG wat ja vreselijk dat je bent gevallen.En gaan jullie al gauw weg dan? Hoop dat het niet meer zo'n pijn doet.Sterkte.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo blij dat je idd niets gebroken hebt!
    mooie sketch en de uitwerking is ook super!
    groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. YAY love that whimsy ♥ artsy ♥ page full of life and interesting details

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so many fun layers and textures! gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen