vrijdag 16 september 2011

Dagje croppen bij Creabest in Ommen

Vandaag weer een zeer gezellig dagje gehad met Meris en Lydia en Bauke en Berthine natuurlijk bij Creabest. Als winkel designteam mochten we aan de slag met de nieuwe lijnen die net binnen waren gekomen. De nieuwe lijnen van My mind's eye bijvoorbeeld, Lost and found. Prachtig!!!!
Ik maakte er deze twee layouts mee:





En dan natuurlijk de nieuwe lijn van Simple Stories: Generations. Gewoon geweldig!
Daarmee maakte ik deze layout:


En terwijl we zo aan het scrappen waren kwam Nicole Verkooijen nog langs. Zij geeft binnenkort workshops bij Creabest. Voor meer informatie klik hier.
En ook de postbode kwam met een aantal dozen met prachtige nieuwe spullen. We stonden gewoon te kwijlen........Mooie stempels, papier, embellishments, ik word er zo hebberig van! Hou de site van Creabest maar in de gaten, Bauke en Berthine zijn druk bezig alles in de webwinkel te zetten.

Today I went to the scrapbookstore called Creabest where we got to play with the newest stuff. I really LOVED the papers from MME: Lost and found! I made two layouts with it. Gorgeous!!
And of course Generations by Simple Stories. Can't resist!!
While we were cropping the mailman delivered some boxes with more great stuff. We were just drooling over the boxes. WOW!!


Ik ga nu lekker op de bank hangen en nagenieten van deze leuke dag en de mooie spullen die ik heb gezien.

See you next time!! Have a great weekend!!

Photobucket

3 opmerkingen:

  1. OOh dit is echt heel erg mooi.Enne die laatste met die leuke foto van yvonne prachtig papier ook.
    Jij ook een fijn weekend.

    Lfs anja Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice LOs, Margreet! I also like those MME papers :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Kijk je even op mijn blog.

    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen