dinsdag 13 september 2011

Vakantiefoto's

Ik moet echt even weer in het ritme komen van scrappen, bloggen, forummen etc. Heb de vakantiefoto's ook nog niet laten zien. Laat ik daar maar es mee beginnen dan. Dit is slechts een impressie van de vele foto's die ik zoals gewoonlijk heb gemaakt. Het is ook zo'n prachtige omgeving, die bloemenriviera met de rotsen en de zee en de mooi gekleurde dorpjes.




Mooi he?
Als je soms naar buiten kijkt dan zou ik zo weer terug willen gaan maar dat gaat natuurlijk niet. Ben inmiddels weer begonnen met werken en het wordt alweer aardig hectisch!!
Mijn scrapmojo heb ik nog niet weer gevonden helaas. Ik moet de laatste opdracht voor Sketchabilities nog maken en opsturen maar het wil even niet lukken.
Ben wel wat aan het spelen met mijn smashbook. Erg leuk om te doen trouwens.
Ik heb een paar drukke weekenden voor de boeg, layouts maken voor in de winkel van Creabest, 2 dagen op de beurs in Hardenberg, verjaardagen, forumweekendje weg, workshops. Wel erg leuk om te doen allemaal en ik heb er dan ook veel zin in!!

Here are some pictures of our holiday in Italy. It's so beautiful over there! When I look outside and see the weather, sometimes it looks like it's autumn already, I really want to go back. I started working last monday and pretty soon it will feel like we never had a holiday! I can't seem to find my scrapmojo again though. I don't know where it went, maybe I left it in Italy???
I still have to finish the last sketch for Sketchabilities, the deadline is closing in very soon.......

Thanks for your visit, hope to see you next time.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten