vrijdag 20 januari 2012

Oma

Pin It Dit is mijn oma, de moeder van mijn moeder. Ik heb haar nooit gekend en dat vind ik erg jammer. Het lijkt mij zo'n lieve vrouw net zoals mijn moeder was. Ik heb voor deze layout papier van verschillende lijnen gebruikt waarvan ik dacht dat het goed bijelkaar zou passen. Ik heb me weer lekker uitgeleefd om er een mooie vintage layout van te maken.
Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking: - papier van:Glitz design, dance in sunshine: polka Glitz design, vintage blue: stripe, toile en motif My mind's eye, lost and found 2, sunshine, forever dotted - glitzers van Glitz design, dance in sunshine en vintage blue (stickers) - stukjes kant - kraft label #8 - distress ink Ranger, vintage photo - inkblending tool - tacky glue - paper distresser Tim Holtz Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten