donderdag 19 januari 2012

Winkel DT dag Creabest deel 3

Pin It Ook nieuw in de winkel is het papier van Lilybee design, head over heels. Heel goed te gebruiken voor de foto's die ik van Yvonne heb. Ik heb deze keer een foto uitgekozen die ik heb gemaakt op een luie zondag, zo'n dag dat je de hele dag in pyjama rondloopt en lekker doet waar je zin in hebt of juist niets doet. Heerlijk zo'n dag! Yvonne ligt hier omgekeerd op de bank, hoe verzin je het? Maar blijkbaar lag dat heel lekker want ze hield het best lang vol!
Voor de swirls gebruikte ik weer een stans van Tim Holtz. De randen van het papier zijn beinkt met distress ink, worn lipstick en iced spruce geloof ik. Nog wat tickets, bloemetjes en knoopjes erbij gedaan om het af te maken. Het is op zich al druk papier dus heb ik niet al te veel embellies bijgevoegd. Vind je 'm leuk? Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer! Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten