zaterdag 25 februari 2012

Canvas Eline's huis

Pin It De afgelopen week ben ik bezig geweest met deze canvas uit het boek Eline's huis. Het is een canvas van Frences. Ik vind 'm erg mooi en hij staat dan ook in de kamer te pronken. Let niet op het bijzettafeltje, dat moet ik nog wit verven.
I saw this canvas in a book called Eline's huis (home) and I had to make it. Frences created it for this book, she has a very romantic style as you can see! Don't mind the little butlertraytable, I still have to paint it white.
En hier wat dichterbij:
A close-up:
Leuk he? Ik maakte 'm met papier van de serie Eline's winterhuis. Dat kan net zo goed. Ook had ik geen linnen stof want de Ikea in Groningen heeft het niet op dit moment zag ik op hun site. Ik ben nu bezig met de slinger van Frences uit het boek. Ook zo leuk om te maken. Foto's volgen!
Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer.
Have a nice weekend and till next time!!
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten