zondag 12 februari 2012

Rue Malus

Pin It
Nog even een layout want ik ben een poosje afwezig de komende tijd ivm een operatie. Ik hoop voor het weekend weer thuis te zijn maar ik weet niet wanneer ik weer kan scrappen.
Deze is gemaakt met het papier van Kaiserkraft - Bonjour. Ik heb deze keer veel afbeeldingen uitgeknipt, zoals de Eiffeltoren, vogels, vlinders, stempelafdrukken, bloemen en tekst. Sommige delen zijn gewoon opgeplakt, sommige met 3d tape. Verder heb ik nog een enkel miniroosje en bling bling als embellishment gebruikt. De titel heeft geen bijzondere betekenis maar ik vond het mooi om toe te voegen.
The last layout for now because I will be in hospital next week and I don't know when I will be home, probably before the weekend, at least I hope so. With this layout I did a lot of cutting like the flowers, the bird, butterflies, words etc. I only added some bling bling and a minirose.
Nog een detailfoto om te laten zien welke delen met 3d tape zijn opgeplakt:
A detailed picture:
-
Fijne zondag nog en tot gauw!! Have a nice day and till soon!!
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,
    Deze is weer schitterend.Vooral dat scheurtje bovenaan.Enne wil je even heel veel sterkte wensen.
    en als je weer thuis bent en je weer wat beter bent.Wil ik graag even een bakkie komen doen?

    Dikke knuff en ga voor je duimen;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lo is prachtig geworden Margreet.
    Veel sterkte.
    Gr Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margreet, Ik hoop dat de O.P. heel goed gaat lukken en dat je weer snel opknapt. Ook al kun je niet scrappen, bloggen kan ook liggend :) Ik kan het weten!!!!
    Sterkte met alles en dan bedoel ik niet alleen de O.P. maar ook wat daarna komt.

    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen