maandag 7 mei 2012

Blogcandy

En dit zijn dan de zelfgemaakte kaarten die ik heb ontvangen voor mijn verjaardag al dan niet naar aanleiding van de blogcandy.
Van Anja:
Van Annet (zij stuurt altijd een zelfgemaakt kaartje, ik weet niet of ze nu met de candy meegedaan heeft):
Van Boukje:
En van Helma (ik weet niet of ze meedeed aan de blogcandy) een superlief kaartje van mijn beide achterneefjes, de kleinkinderen van mijn broer:

Istie niet superlief, die fotootjes en die krabbeltekening van Sven, geweldig toch?
Maar dan nu over de uitslag van de candy.
Natuurlijk kan ik niet kiezen tussen de kaarten van Anja en Boukje en daarom stuur ik ze allebei een candy.
Boukje, voor jou is de candy van de foto en Anja, als wij gaan shoppen mag je ook nog iets uitzoeken, oke?
Boukje, wil je mij je adres mailen zodat ik de candy kan opsturen?

Dames, bedankt voor het meedoen!! Ik vond het erg leuk om jullie kaarten te ontvangen!

Photobucket Pin It

3 opmerkingen:

  1. Wow leuk zeg die kaarten allemaal.Vooral die van je neefje is ook geweldig!!!
    Enne Boukje have fun met de gewonnen candy.
    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke rij kaarten! Dank je wel voor de candy, super! En Anja, dat is ook leuk, shoppen!
    'k Ga je zo een mail sturen :)
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja...vergeet ik te zeggen, mooie kaart had je gemaakt Anja!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen