vrijdag 23 november 2012

Kerstkaartjes/Christmascards

Pin It De kerstkaarten zijn klaar. Wat ben ik vroeg dit jaar maar dat komt natuurlijk ook omdat ik nog in de ziektewet zit. Vanaf maandag ga ik weer beginnen voor halve dagen. Ik heb een hele stapel kerstkaarten gemaakt, ze zien er allemaal ongeveer zo uit:
I already finished the stash of christmas greetings cards. It's a little early but what is done is done!! They look like this:
En voor een aantal mensen heb ik een mooie label gemaakt, tenminste, ik vind 'm mooi. Ik heb hier mijn nieuwe boekjesstans gebruikt, ben er weg van:
For some people I made a beautiful tag with the new die, a minibook, don't you think it's cute?
Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Lekker dat je je kerstkaarten al klaar hebt, mooi geworden ook je labels! Die boekjesstans is inderdaad mooi!
    Je mag weer voor halve dagen werken, is alles goed gegaan?
    groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Margreet,

    Via het blog van Marianne, kom ik eens
    een kijkje op jouw blog nemen.
    Wat ziet het er hier gezellig uit...
    En wat een prachtige kaarten maak je..
    Graag wil ik je volgen..
    En misschien kom je ook eens een bezoekje
    aan mijn blog brengen..

    Hartelijke groet,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen