maandag 10 juni 2013

Brothers 7 days a week

Pin It Vandaag geven we je de opdracht een kalender te gebruiken op de layout. Je mag zelf weten hoe groot de kalender is en hoe je deze precies gebruikt. Je kunt bijvoorbeeld de datum waarop de foto gemaakt is ermee aangeven, maar je kunt de kalender ook gebruiken om een layout over een hele maand te maken.

Dit is mijn uitwerking:

Het papier van Simple Stories, 24/7 leent zich heel goed voor deze opdracht. Ik heb van het kalendervel een stuk afgescheurd en op de achtergrondvel geplakt. De rand met cijfers heb ik uit een vel gesneden en opgeplakt. Met stanzen van Tim Holtz en het vel Tweed (rood) heb ik het filmstripje en de border gemaakt.

Ik ben benieuwd naar wat jullie bedenken voor deze opdracht met de kalender.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier van Simple Stories, 24/7, de vellen: Page Elements, Cork, Tweed
- Decorative Strip Die - Washer Border Tim Holtz
- Decorative Strip Die - Filmstrip Frames Tim Holtz
- Sizzix Movers & Shapers Magnetic Die Camera Tim Holtz
- Sizzix Movers & Shapers Magnetic Die Set 2PK - Mini Old Jalopy - Soubrette Handmade Paper Flowers - Blue/Green Prima Marketing


Photobucket

1 opmerking:

  1. Een hele mooie layout geworden, die filmstrips zijn geweldig om te gebruiken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen