zondag 30 november 2008

Holiday on ice en Sinterklaas

Vrijdagavond zijn we naar Holiday on Ice geweest en het was weer megagaaf. Ik kan daar altijd zo van genieten, het decor, de kostuums, de belichting en de kunstjes, het lijkt allemaal zo gemakkelijk, ze glijden en rennen over het ijs alsof het niks is. Yvonne was ook mee en die vond het natuurlijk helemaal te gek omdat zij zelf rolschaatst en met een show ook zulke mooie pakjes aan heeft en vrijwel dezelfde kunstjes moet doen. Natuurlijk is zij nog lang niet zo ver maar het begint er toch al aardig op te lijken. Straks in december geeft de rolschaatsclub weer haar jaarlijkse kerstshow en daar verheug ik me nu al op.
Gistermiddag waren we naar het Sinterklaasfeest van mijn werk. De Sinterklaas is een collega van me die het heel mooi doet en ook de pieten zijn collega's. Ik lag in een deuk om de ene zwarte piet die maandag gewoon weer tegenover me zit. Ik moet toch es een hartig woordje met haar spreken want ze deed een uitspraak richting mijn kant over pepernoten...........Nee hoor, das maar een geintje. Ik vond dat ze het weer heel leuk deden en Yvonne was heel blij met haar kadootje, een paardenwasbox van playmobil. Het is de bedoeling dat ze de stal ook nog krijgt. Daar moet ik nog even naar op zoek, ik hoop dat het nog te krijgen is ergens.
Vanmiddag maken we het thuis gezellig want het feest van Sinterklaas komt op tv. Dan steek ik alle kaarsjes aan in huis, bak met pepernoten en ander lekkers op tafel en genieten maar. Ja, ik vind dat zelf ook heel leuk om te zien. Het zal de laatste keer zijn dat ze nog gelooft want ik merk aan alles dat ze zich toch al wat te groot gaat voelen en op school beginnen de andere kinderen haar ook aan het twijfelen te brengen. Jammer maar dat is weer een periode die wordt afgesloten. Ze wordt groot...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten