dinsdag 12 mei 2009

Sketchwedstijd

Op het scrapbookforum kreeg ik complimentjes voor de sketch die ik gemaakt heb en toen kwam ik op het idee om er een wedstrijd aan vast te knopen. Iedereen die de sketch gaat maken mag 'm naar mij mailen westerli@wxs.nl en dan zet ik 'm hier op mijn blog. Je hebt tot 1 juni de tijd en dan laat ik mijn kids kiezen welke zij de mooiste vinden en die krijgt een leuk prijsje. Ik kan nog niet laten zien wat omdat het zo spontaan in me opkwam. Foto volgt. Ik heb al 1 inzending binnen van Els:


Hier nog even de sketch:


Photobucket

4 opmerkingen:

  1. Mooi geworden je sketch! Wie weet maak je straks nog meer sketches.
    En wat lief dat je een challenge ervan maakt.

    Mocht ik weer wat lekkerder in mijn vel zitten, dan kijk ik of ik ook met je sketch aan de slag kan.

    Groetjes

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch heb je gemaakt! 'k Heb 'm opgeslagen, hoop dat het lukt om 'm te maken. Leuk dat je er een wedstrijd van hebt gemaakt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super Margreet, ga mijn best doen om m te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zit dan niet op het forum maar mogen andere ook gewoon mee doen?? want hij is wel erg leuk.. xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen