woensdag 27 mei 2009

Terschelling

Afgelopen zondag zijn we lekker een dagje weggeweest naar Terschelling. We gingen met deze boot vanuit Harlingen:



Onderweg zagen we mooie zeilboten voorbij komen:





Helaas konden we niet op het dek zitten/staan, want dat vind ik altijd zo lekker op een boot,lekker uitwaaien. Drie kwartier later was er land in zicht:



Eerst maar een paar fietsen regelen:



En toen hup, de paden op, de duinen in:







Ook aan de inwendige mens werd gedacht:




En toen naar het strand:






Kitesurfers op het strand:





En weer terug fietsen naar het dorp West-Terschelling en alweer honger, tja die zeelucht he?









Helaas waren de winkels dicht. Kijk, de Brandaris:



Veel te snel was de dag alweer voorbij en moesten we weer naar huis:





Nee hoor,ze was niet ziek, even een geintje!!!
Het was zo'n lekker dagje, even lekker uitwaaien op de fiets en op het strand, even de dagelijkse beslommeringen en stress laten voor wat het was, heerlijk!!!! En zeer zeker voor herhaling vatbaar, zelfs de kids vragen steeds wanneer we weer gaan.
Maar dan ga ik denk ik liever een weekend, dan heb je toch net even wat meer tijd voor alles. Eerst maar weer es aan het werk. Na de verkiezingen wordt het hopelijk weer wat rustiger en wordt de stress iets minder want ik raak langzaamaan wel een beetje aan het eind van mijn Latijn........
Bedankt weer voor het kijken en laat vooral een berichtje achter!!

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk Margreet, zo'n dagje! Maar ik geef je gelijk, volgende keer zou ik ook een weekend gaan, het is daar hartstikke mooi en leuk, zeker met goed weer!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's margreet. Heerlijk uitwaaien.

    Ik kreeg deze week een award en mag die weer doorgeven. En ik geef hem aan jou.
    Vind dat je mooie dingen maakt en dat mag wel met een award bekroond worden :D
    Kijk maar even op mijn blog hoe die eruit ziet.

    Groetjes

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen