donderdag 28 januari 2010

Online crop scrapbookforum

Afgelopen dinsdagavond was er weer een online crop op het scrapbookforum en deze keer heb ik ook meegedaan, pas later op de avond maar ik heb 'm toch nog bijna afgekregen die avond.
Dit is de sketch die we gebruikten:


En dit is mijn uitwerking, ik heb een oude papierlijn gebruikt van Sandylion:



Wel lekker vrolijk en zomers toch he? De foto's van Drouwenerzand lagen al een hele poos te wachten om gescrapt te worden en dat is nu dus gelukt, tenminste eentje dan.
Vandaag kwam een pakketje met de post, 2 nieuwe kleuren distressinkt en een navulling voor de tea dye en twee stempels van Tim Holtz:

Ben er blij mee, vooral de navulling want dat inktblokje gebruik ik zo vaak en ik miste 'm echt. Ook de stempels wil ik graag uitproberen dus ik hoop dat ik dit weekend even de kans krijg om te gaan scrappen.
Fijne dag en avond nog en tot de volgende keer!!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten