zaterdag 9 januari 2010

Winkeltje spelen

Donderdagmiddag en gisteren heb ik meegeholpen in de winkel van Creabest. Donderdagmiddag om de laatste puntjes op de i te zetten, o.a. de display van de copic markers te vullen, schoonmaken, rommel opruimen etc. En net op tijd voordat de eerste genodigden kwamen was alles klaar. Pffff...........
Gisteren stond ik samen met Marileen bij de winkeldeur om bezoekers te verwelkomen met koffie/thee en een goodiebag. De winkel is zo mooi geworden en er zijn zoveel leuke spullen dat ik de hele tijd liep te watertanden. Ook de klanten waren allemaal zeer positief en beloofden zeker terug te komen. Ze zijn blij dat er weer een echte scrapwinkel in de buurt is, want zeg nou zelf, het papier dat zie je toch het liefst in het echt? Om de kleuren te zien en de dikte te voelen bijvoorbeeld. Internet kan zo'n vertekend beeld geven van de kleuren.
Er waren nog een aantal dames van het designteam en we hadden het echt gezellig met elkaar. Elke vrijdagavond is er een cropavond en het workshopprogramma staat hier.
De winkel is echt een bezoekje waard dus als je vandaag niets te doen hebt........
Dit is de etalage met mijn lay-outs:





en deze twee lay-outs zijn van Alma:



Andere lay-outs van mij staan in de winkel. Deze heb ik donderdagavond nog gemaakt met het prachtige papier van Basic Grey, origins.



Dit is zo'n gave lijn!!! Er zijn 18 verschillende vellen en dubbelzijdig bedrukt dus 36 verschillende dessins, hele gave journalingkaartjes en prachtige stoffen brads, paperclips etc. Ben er helemaal weg van.

Nou dat was het eerst weer. Ik ga dit weekend beginnen met de uitnodigingen voor het skifeestje van Yvonne straks in februari. In de winkel kun je een gratis make en take maken en daarvan heb ik spulletjes meegenomen voor de uitnodiging. Ik laat het wel even zien als het af is.
Nu ga ik eerst even boodschappen doen want als ik de weerman mag geloven dan krijgen we noodweer met sneeuwstormen etc.!!!!!
Bedankt voor je bezoek en laat je een berichtje achter? Fijn weekend verder!!!

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Ohh winkeltje spelen is heel erg leuk en pff al dat mooi`s om je heen,ik zou van alles in mijn mandje proppen haha,volgens mij is het wel een hele mooie winkel,een droom die uitkomt,wens ze maar heel veel succes van mij,groetjes Joke en weet niet of ik je al een gelukkig nieuwjaar heb gewenst,maar bij deze,fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh helemaal te gek.En je hebt echt leuke dingn gemaakt,prachtig.Fijne zondag nog.GR Anja

    BeantwoordenVerwijderen