zondag 21 februari 2010

Dagje beurs gedraaid en inzending Scrappassion Challenge blog

Gisteren een erg leuke dag gehad op de Creabeurs in Hardenberg in de kraam van Creabest met Berthine en Carla. We hebben het best druk gehad en twee leden van het forum gezien: Anja en Marjan. Het was ook een leuke beurs met vele leuke hobby's. Ik heb niet uitgebreid gekeken maar ik zag leuke dingen ertussen. Heb zelf ook nog wat spulletjes gekocht bij sommige kraampjes en natuurlijk in onze "eigen" kraam van Creabest. Het is zo moeilijk om spulletjes te laten liggen als je er de hele dag met je neus bovenop staat.
Vrijdagmiddag nog een lootje gemaakt voor de challenge van Scrappassion Challenge blog
Deze keer betreft het een lift. Precies in mijn straatje, lekker vintage!!
Dit is 'm geworden.


We hebben weinig slaap gehad vannacht want Kevin had een aantal vrienden over voor een slaapparty. Ze zijn de hele nacht wakker gebleven en hangen nu uitgezakt op de bank tv te kijken. Het zal mij benieuwen wanneer de eerste in slaap valt. Dat wordt in ieder geval vanavond op tijd naar bed. Omdat ze vlak boven Yvonne's kamer sliepen heeft ook zij niet veel geslapen. Nou ja, ze hebben vakantie dus ze halen het wel weer in. Als ze maar lol hebben gehad en dat hadden ze!!
Fijne zondag nog en bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog.
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie lo,
    En het was idd gezellig en druk op de beurs.Ben nu ook met een lo bezig.Fijne week nog,gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg ook altijd wel last van 'hebbe hebbe' als ik de hele dag in de kraam sta, haha!
    Mooie lo heb je weer gemaakt!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie LO, echt een Margreet. Een fijne, gezellige week, kids hebben vakantie, ik niet. Vera is aan het logeren bij Oma.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen