vrijdag 5 februari 2010

Verjaardagskaartje

Van wat restjes heb ik gisteren nog gauw even een kaartje inelkaar geflanst. Ben al te laat want de betrokkene was 4 februari jarig :(
Maar Marion, de kaart is gepost en komt er aan hoor!!

De bloemen heb ik gemaakt met mijn nieuwe stansen van Crealies. Mooi he?

Morgen (zaterdag) hebben we een minimeet van het SBF bij Scraps in Nieuwerbrug. Ja, ik weet het, niet echt bij mij in de buurt maar ja, het is zo gezellig. Onderweg pik ik Femmie op en samen verder. Mijn scrapkoffer staat al klaar en de boodschapjes voor de lunch en tussendoor zijn gedaan dus ik ben er klaar voor.
Heb er zin in!!

Fijn weekend alvast en bedankt voor het kijken op mijn blog.

Photobucket

1 opmerking:

  1. een hele leuke kaart,leuk met die bloemen.Enn hoe was de dag in Nwebrug??? ik hoop dat het gezellig was.Gr Anja,fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen