woensdag 10 februari 2010

Yvonne jarig!!!!

en ze is alweer 9 jaar!!! Wat gaat de tijd toch snel. Nog even en ze zit ook alweer op het voortgezet onderwijs. Terwijl de bevalling nog vers in mijn geheugen zit.
Kleine meisjes worden groot al gaat het haar niet snel genoeg.
Vanmiddag is ze vrij en krijgen we visite en natuurlijk hoopt ze dat iedereen iets voor haar meeneemt. Van ons kreeg ze een laptop, dat was ook een kadootje voor Sint/Kerst. Ze wilde een minilaptop maar die wij hadden gekocht op marktplaats deed het niet zo goed. Dus die weer verkocht en een gewone nieuwe laptop gehaald met de mededeling dat die ook gelijk voor haar verjaardag was. En gelukkig begrijpt ze dat wel. Van Kevin kreeg ze een roze velours badjas. Ze vindt 'm helemaal geweldig.
Nou, ik ga de jarige job maar es ophalen van school. Het is hier trouwens alweer helemaal wit en het sneeuwt nog steeds. Bij jullie ook?
Fijne dag allemaal.
Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Proficiat Margreet met Yvonne. Wat vliegen de jaren he?! Fijne middag en hopelijk krijgt ze leuke cadeautjes.
    Tot snel.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je dochter,hoop dat het gezellig is.Heb helaas zieken in huis,anders was ik wel even een bakkie komen halen;o).
    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Yvonne! Hebben jullie een leuke middag gehad? En is ze lekker verwend? Mijn oudste wordt in mei alweer 10! Ik vind het ook zo hard gaan!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen