donderdag 13 mei 2010

Twee nieuwe DT lo's voor Creabest

Oude foto's, wie heeft ze niet? Ze zijn zo mooi om mee te werken als je van vintage houdt. Van Creabest kreeg ik onlangs een nieuw pakket met materialen, de mooie lijnen Sweet Shoppe en Nana's Trunk van Scribble Scrabble bijvoorbeeld. Die vragen gewoon om een vintage lay-out dus ik heb me lekker laten gaan. Voor deze lay-out heb ik sketch 15 van Sketchabilities gebruikt. En, wat vind je ervan?




Onze pc had het begeven, tenminste de software, dus alles wat niet op de D schijf stond is weg. Ben dus druk bezig om alle leuke sites en links weer op te zoeken, pfff. Gelukkig had ik net alle foto's van de C naar de D schijf gekopieerd en de meest recente staan nog op mijn fotocamera, dus die schade is beperkt gebleven gelukkig. Mijn e-mail doet het echter nog niet weer.
Nou, bedankt weer voor het kijken en een berichtje lees ik graag.
Fijne dag nog verder.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten