vrijdag 21 mei 2010

Winkel designteam dagje in Ommen.

Vandaag weer heerlijk zitten scrappen met Greetje van het DT winkelteam van Creabest in Ommen. Van Berthine kregen we mooie papiertjes en embellishments waarmee we onze gang konden gaan.


Deze lay-out is gemaakt met de Loire Valley Collection van Kaiserkraft. Helaas is de foto niet zo goed gelukt. De kleuren komen niet zo mooi over op de foto:


Deze lay-out heb ik gemaakt met het nieuwe papier van Pink Paislee, 365 degrees collection. De kleuren op de foto komen niet helemaal overeen, het achtergrondvel is "gebruikt" geel maar lastig te fotograferen:

Ik zit nog steeds te twijfelen of het wel We two is. Volgens mij is het Us two, dat klinkt me veel beter in de oren maar kan het nu niet meer veranderen helaas.

Natuurlijk heb ik ook weer lekker geshopt. Ik had afgelopen zondag het boek van Tim Holtz gekocht en ik was gelijk helemaal verkocht, dus nu heb ik wat spullen gekocht om met die technieken aan de slag te kunnen gaan, zoals meer kleurtjes distressinkt, blending tool, craftsheet, glossy accents, crackle accents, sepia accents etc. Heb er helaas geen foto van, vergeet ik altijd en dan heb ik de boel al opgeborgen.
En.... toen ik thuiskwam lag het pakketje op mij te wachten van Tracey Hudson van Prima, die bij P&P een workshop heeft gegeven. Dat is echt een yummiepakketje!!!!
Ik kan er helaas nog niet mee aan de slag want op de een of andere manier kan ik de PDF die ze me gemaild hebben van de handleiding niet openen. Die zie ik dinsdag wel op het werk dan.
Voorlopig eerst weer genoeg te doen dus tot laters!!!!
Fijn weekend allemaal. Geniet van het lekkere weer.

Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Wow, dat zijn weer prachtige LO's geworden zeg, Margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat mooi weer Margreet,
    En wat leuk dat je die workshop van Tracie Hudson hebt,geweldig!!!
    Fijne pinkster weekend en ik begin me weer een beetje beter te voelen.Liefs Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk zo'n dagje scrappen hè in Ommen! Mooie lo's heb je weer gemaakt!Enne... volgens mij is het 'the two of us'.....(?)

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen