maandag 26 maart 2012

Cute as a button xoxo

Pin It Ik vond op zolder nog deze mooie foto van Yvonne toen ze een jaar of 2/3 was. De foto past perfect bij het papier van Basic Grey- kissing booth.



Prima Marketing heeft van die leuke houten tickets e.d. uitgebracht. Ik heb er hier ook eentje van gebruikt. Het hekje is van chipboard en heb ik geverfd, daarna de randen een beetje geschuurd en bewerkt met vintage photo distress inkt.
Ook de knoop, vintage frame en silhouette van het meisje zijn van chipboard en op dezelfde manier bewerkt.
Het kaartje waar de knoopjes op zitten heb ik gemaakt met een stans van Eline's huis.

Photobucket

1 opmerking:

  1. Hoi hoi,
    wat een mooie foto!! enne het weer een toppertje van een lo-tje.

    Ik krijg iedere keer als ik op je blog kom een waarschuwing dat er iets niet goed met je bolg is.Dacht zeg het even,gr Anja Xxx

    BeantwoordenVerwijderen