vrijdag 23 maart 2012

Glitzy labels

Pin It In de Cards & much more staan erg leuke labels gemaakt van chipboard, papier en stickers van Glitz Design. Laat ik nou net die stickers ook in huis hebben...... Ik heb ze dus ook gemaakt en ik ben er blij mee.

De labels heb ik uit chipboard gestanst met de stans van Tim Holtz. Erg handig die stans trouwens!! Toen heb ik ze geverfd en na het drogen de randen opgeschuurd. Vervolgens dessinpapiertjes, lintjes, stickers en bloemen erop geplakt. De paspop is ook met een stans van Tim Holtz gestanst. Touwtje erdoor heen en je hebt weer een leuk styling item voor in je huis.
In the first issue of Cards&much more (Dutch magazine) I saw these labels and I had to make them. I used the label die and the dressform die from Tim Holtz to cut the chipboard. Then I painted the chipboard and sanded the edges. Put some pieces of paper, flowers, stickers and lace on them, tie it up with a piece of rope and you're done. Thanks for your visit. Till next time!!
Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten