maandag 30 juni 2008

Hehe de laatste opdracht klaar!!!

Zo, hehe, opdracht voltooid. Kevin heeft een vriendje te spelen en Yvonne is naar een vriendinnetje dusssssss kon ik lekker de hele middag scrappen. Ik vond het wel een moeilijke opdracht. Moest over jezelf gaan en waarom je aan het scrapkampioenschap hebt meegedaan. Ik heb gekozen voor deze foto. Tenslotte ben ik reisgek (al komt het er niet zoveel meer van), fotogek en scrapgek. De journaling zit onder de foto en het komt erop neer dat ik heb meegedaan omdat ik op het forum zoveel mooie reisfoto's voorbij zag komen en dat dit een mooie aanleiding was om met het album van Indonesie te beginnen. Nu is het afwachten tot 7 juli als alle inzendingen binnen zijn. Wie de meeste punten heeft heeft gewonnen. Bij gelijke stand wordt de laatste opdracht beoordeeld en de mooiste heeft gewonnen. Oei, spannend!!!!!

1 opmerking:

  1. Wowo gaaf zeg... al die oprachten echt heel veel werk, maar ik vind ze allemaal prachtig!!

    XOXO Peter

    BeantwoordenVerwijderen