donderdag 19 juni 2008

Sketch van vandaag voor scrapkampioen

Zo, ik heb de opdracht van vandaag al weer klaar!!! Het ging vrij snel deze keer, niet zo'n moeilijke sketch. Ik ben nu wel zo'n beetje door mijn mooie papier 29th street market van MME heen. Moet maar weer nieuwe bestellen want het past zo mooi bij de foto's van Indonesie.
Ik moet nou nog een paar kaarten maken want Kevin moet naar een verjaardagfeest van een klasgenoot die ook van school af gaat naar het Dollardcollege, we hebben een feest van familieleden die samen 100 worden dit jaar EN 20 jaar getrouwd zijn en volgend weekend hebben we een feest van een collega van mij die 40 jaar getrouwd is met haar man. Dus nog genoeg te scrappen. Voel me wel een beetje schuldig want de kids krijgen niet al te veel extra aandacht vanwege het scrapkampioenschap......elke dag een lo maken is niet niks maar zo verdraaid leuk om te doen!!!!

De sketch:



De uitwerking:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten